Avatar billede Holmrandrup Nybegynder
24. marts 2015 - 15:16 Der er 6 kommentarer

Wordpress menu

Hej, jeg har brug for jeres hjælp.

Har prøvet at ændre strukturen i min menu på min blog (wordpress)
Jeg kan ikke finde ud af at lave en "Home" side hvor det er der blogroll er ( altså seneste indlæg) Jeg kan kun få den til at være hvor man trykker på logoet i toppen (header)

Nogle der er gode til Wordpress? :)

Holm Randrup
Avatar billede storgaard Juniormester
24. marts 2015 - 17:12 #1
OK hvis du vil lave et menu-punkt som hedder home, så går du ind i: Udseende > Menuer og vælger den pågældende menu.

I venstre side kan du se 3 valg: Sider, Links og Kategorier.

Her trykker du på "Links" og i URL feltet indtaster du url'en til din forside (domæne.dk) og i "link tekst" skriver du "Home" hvis det skal hedde det i menuen.

Tryk på "TIlføj til menu" og "Gem Menu".

Voila!
Avatar billede Holmrandrup Nybegynder
24. marts 2015 - 17:26 #2
Hej Molle80

Mange tak for dit svar:)
Men hvordan sætter jeg så den menu sammen med min "gamle menu" ?
Avatar billede Holmrandrup Nybegynder
24. marts 2015 - 17:28 #3
Ahhh nu har jeg forstået det:)
Bruger bare fremgangsmåde i min menu på en pågældende side?
Avatar billede storgaard Juniormester
24. marts 2015 - 17:35 #4
Yes du skal som sagt vælge den pågældende menu, som du ønsker at ændre :)
Avatar billede storgaard Juniormester
24. marts 2015 - 17:36 #5
Håber det kan bruges. Du vælger den konkrete menu i toppen, og så skulle det gerne virke :)
Avatar billede Holmrandrup Nybegynder
26. marts 2015 - 18:18 #6
Jep, Mange tak for din hjælp. Det var super! :)
TAK!