Avatar billede michaeltryl Seniormester
25. marts 2015 - 10:05 Der er 1 løsning

Tablet asus tf300

Kunne ikke finde en kategori til tablet spørgsmål, så derfor her. beklager hvis det er forkert.
Jeg har en Asus tf300 med jelly bean
problemet er at den fint logger på wifi, men kort tid efter hopper den af nettet igen.
Jeg er så nød til at slå wifi fra igen og derefter til igen for at den vil hoppe på igen, hvorefter samme senarie gentager sig.

Jeg har prøvet.
Andre net
genstarte tableten
factory resette den

men intet har hjulpet.
Kan læse at flere har samme problemer efter opdatering til jelly bean, men kan ikke finde nogen løsninger, så håber nogen her kan hjælpe mig.

hilsen
Michael
Avatar billede michaeltryl Seniormester
16. juni 2015 - 09:46 #1
lukker