Avatar billede http Nybegynder
25. marts 2015 - 22:07 Der er 2 kommentarer

Hvordan præsentere første frame i youtube video?

Jeg har gemt en video på Youtube, indlejret den i min hjemmeside. To problemer tilbage:
1: Hvis jeg afsender to mails fra mit site, så kommer der kun én mail frem
2: Hvordan styrer jeg, at præsentationen af youtube-videoen er første billede i videoen, og IKKE 5-6 min inde i videoen?
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2015 - 23:15 #1
2) youtube foreslår nogle screenshots når den er helt færdig med transcoding.

hvis du ikke vil bruge nogen af dem, kan du uploade et billede.
det er lige foran dig, ved siden af de forslag den giver.

1) reset dine cookies/sessions osv. din webkode opdager nok ikke at der sendes en mere, da den måske befinder sig i samme session ?

opret session, send mail, opdater/genindlæs mailside og opret ny session - det sku være skudsikkert.
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2015 - 05:26 #2