Avatar billede ibnielsen Seniormester
25. marts 2015 - 23:12 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Jeg har fået et tilføjelsesprogram i chrome, som jeg ikke kan komme af med

Jeg har fået et tilføjelsesprogram i Chrome, SaluePlUoS, som jeg ikke kan komme af med.
Hvis jeg fjener den i chrome, kommer den igen næste gang jeg starter chrome, jeg behøver ikke en gang at genstarte compugeren.
Jeg har prøvet at søge på internettet på ovenstående navn, men det giver intet resultat.
Jeg har da aldrig oplevet før, at få snavs i computeren, uden i det mindste at kunne se på nettet, at der er andre, der har samme proplem??
Avatar billede ibnielsen Seniormester
25. marts 2015 - 23:47 #1
Jeg vil lige tilføje, at mallwarebytes fandt den, men kunne ikke fjerne den, og efter en genstart af computeren var den alligevel ikke fjernet.
Avatar billede kurtba Ekspert
26. marts 2015 - 00:08 #2
Hent Adwcleaner. Den er eminent til de ting, som lægger sig ind i browserne. Husk den skal køres som administrator.
https://toolslib.net/downloads/viewdownload/1-adwcleaner/
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2015 - 05:21 #3
bare slet chrome, rens med malwarebytes, installer ny chrome
Avatar billede 220661 Ekspert
26. marts 2015 - 06:28 #4
Enig i #2.
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2015 - 06:38 #5
Hej.

Du kan tjekke hvad der starter op med Windows her:
msconfig (systemkonfiguration).
W7 > START > SØG > msconfig
og vælge fanen START.
Måske ligger programmet i ram og venter på Chrome lukkes,
og fikser "genoplivning".
26. marts 2015 - 10:29 #6
Enig i #2

Prøv at hente AdwCleaner her:
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/
(Der går lige 5 sek før du skal trykke på gem)
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.

---

Ref #5: Der er den ikke !!!
Avatar billede ibnielsen Seniormester
26. marts 2015 - 13:27 #7
Jeg kan yderligere oplyse, at den også var i firefox, men her så det ud til jeg kunne fjerne den på almindelig vis.
Jeg vil prøve med adwcleaner
Avatar billede ibnielsen Seniormester
06. maj 2016 - 08:24 #8
ib
Avatar billede 220661 Ekspert
06. maj 2016 - 11:13 #9
Hvad var løsningen med Crome?