Avatar billede diepthidieu Nybegynder
26. marts 2015 - 09:09 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Annalyse manden der glædede sig til alting

Er der nogen der kan hjælpe mig til at annalyse novellen Manden der glædede sig til alting, jeg har lidt problem med sprog, da jeg er en udlandning. Hjælp ....!!!
Avatar billede keysersoze Guru
26. marts 2015 - 10:07 #1
Så du forventer at blive bedre ved at lade andre lave dine lektier? Det er ikke det helt rigtige forum til det...
Avatar billede diepthidieu Nybegynder
26. marts 2015 - 10:57 #2
Nej selvfølgelig forventer jeg ikke at andre skal lave mine lektier, jeg håber bare nogen af jer kan give mig nogen idie til at lave analyse af den digt. Men nu tror jeg at jeg har misforstået om den hjemmesider... :(. Men tak for din kommentar :)
Avatar billede diepthidieu Nybegynder
26. marts 2015 - 11:25 #3
jeg mener novelle
Avatar billede Blueeyez Mester
26. marts 2015 - 11:32 #4
Du burde rette henvendelse til din lærer ;-)
Avatar billede richardjensen Seniormester
26. marts 2015 - 11:53 #5
Hvis man ikke kan DANSK ,er der ikke meget mening i at analysere en novelle på dansk.
(Man starter ikke husbyggeri med skorstenen.)
Avatar billede diepthidieu Nybegynder
26. marts 2015 - 11:55 #6
Det er ligemeget nu :). Men tak for din komentar Blueeyez... Og er der nogen som kan hjælpe mig til at slette den inlæge. Det er en dårligt en dårlig indlæg. =_="
Avatar billede diepthidieu Nybegynder
26. marts 2015 - 12:08 #7
Ikke mere om Analyse. Please...  :(( T-T hic. Og jeg vil hele ikke bygge noget hus.
Avatar billede diepthidieu Nybegynder
26. marts 2015 - 12:09 #8
Ikke mere om Analyse. Please :(( T-T hic. Og jeg vil ikke bygge noget hus =-=