Avatar billede PleaseHjaelpMig Nybegynder
26. marts 2015 - 20:08 Der er 9 kommentarer

JEG TROR DER ER NOGET GLAT! HJÆLP!!

Hej
Jeg sidder igen med et par appelhøretelefoner, hvor kun en af høretelefonerne virker.
Dette er mit trejde par inde for to måneder. Det gør mig rigtig sur og irriteret, at det nye par kun har holdt en uge, hvor de andre holdte to-tre uger. Jeg synes selv, at jeg har passet rigtigt godt på dem, men jeg forstår stadig væk ikke, hvorfor den ene høretelefon ikke vil give en lyd fra sig.

Please hjælp mig. Er der noget jeg kan gøre, for at få dem til at virke igen eller hvad?

Hilsen PleaseHjaelpMig
Avatar billede claes57 Ekspert
26. marts 2015 - 20:37 #1
is er glat...
er det fra samme afspiller (fx ipad), og er samme kanal (side) der er defekt hver gang. Så er det nok afspilleren/stikket i den, der har problem.
Ellers kan du med et ohm-meter måle, om der er forbindelse fra stik (kanal) og til stel. Det skal være ens i h/v kanal.
Avatar billede PleaseHjaelpMig Nybegynder
26. marts 2015 - 20:48 #2
Jeg tror også det er stikket der er noget galt med.

Har du et bud på, hvad jeg så kan gøre med dem. Skal jeg bare smide dem ud og købe nogle nye eller kan de godt ordenes/blive lavet igen?
Avatar billede claes57 Ekspert
26. marts 2015 - 21:06 #3
hvis du har knæk på ledning lige efter selve stikket, så er det din brug (evt en holder til iDims) der volder stik/ledning, så forbindelsen går i udu.
Hvis stik/ledning ikke har knæk, så kan det være i iDims selv. Der er jo et hunstik, som skal koble på det hanstik, du sætter i.
Du må få målt de tidligere hovedtelefoners ledninger igennem.
Avatar billede PleaseHjaelpMig Nybegynder
26. marts 2015 - 22:14 #4
Okay mange tak.
Avatar billede MADOlsen Forsker
27. marts 2015 - 12:19 #5
Har du prøvet at sætte dem til en anden afspiller?
Avatar billede PleaseHjaelpMig Nybegynder
27. marts 2015 - 14:42 #6
Ja, det har jeg, og jeg fandt også ud af i dag, at jeg kan rykke ledningen rundt oppe ved selve høretelefonerne, og det kan jeg ikke på de andre. Det er som om, at ledningen ikke sidder rigtig fast/sammen.
Avatar billede finb Ekspert
27. marts 2015 - 14:55 #7
fint ordspil ! "DER ER NOGET GLAT"
Avatar billede MADOlsen Forsker
27. marts 2015 - 14:57 #8
Så høretelefoner virker fint på andre enheder?
Avatar billede PleaseHjaelpMig Nybegynder
27. marts 2015 - 15:02 #9
Nej, det er desværre det samme på alle enheder.