Avatar billede akse0435 Seniormester
26. marts 2015 - 21:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Cd søges

Hej derude.
Jeg søger en helt speciel cd.
Det er en indspilning af Edvard Griegs Peer Gynt suiter nr. 1 og 2 og Klaverkoncert i a-moll spiller af Philharmonica Slavonica diregeret af Alberto Lizzio.
Numrene skal være delt op i 11 spor navngivet ca. sådan:
1. Morning Hour
2. Ases Death
3. Anitras Dance
4. In The Hall Of The Mountain King
5. Arabic Dance
6. The Rapt Of The Bride
7. Return Of Peer Gynt
8. Song Of Solveig
9. Allegro Molto Moderato
10. Adagio
11. Allegro Moderato Molto E Marcato
På nogle udgaver står der vist også noget i retning af:
12. Quasi Presto
13. Andante Maestoso
Er der nogen som kender et sted hvor jeg kan købe denne cd og få den sendt til Danmark hvis det er en udenlandsk side?
På forhånd tak for svar.
MVH, Aksel Christoffersen.
Avatar billede akse0435 Seniormester
26. marts 2015 - 21:49 #1
PS, Cdd'ens rigtige titel er vist: Grieg - Peer Gynt Suites 1 & 2, titlen hedder ikke noget med piano concerto men det står vist bag på deen i listen over numre.
Avatar billede akse0435 Seniormester
27. marts 2015 - 15:02 #3
Hej kurtba.
Jeg har kikket inde på bægge siderne men jeg kan ikke finde den rigtige version med Piano Concerto og det.
Desuden ville jeg gerne købe den på fysisk cd.
Ellers tak for forsøget.
MVH, Aksel Christoffersen.
Avatar billede akse0435 Seniormester
27. marts 2015 - 15:16 #4
Hej igen.
Jeg har prøvet at søge på alle numrene på google men der kommer kun det her frem:
http://www.discogs.com/Edvard-Grieg-Alberto-Lizzio-Philharmonia-Slavonica-Best-Of-Golden-Classics/release/4837376
Jeg mener bare ikke at den hed Best of golden classics og jeg kan helder ikke finde ud af om man kan købe den der.
MVH, Aksel Christoffersen.
Avatar billede kurtba Ekspert
27. marts 2015 - 21:58 #5
Den ser svær ud. Den du har fundet kan tilsyneladende købes her:
http://www.awesomebooks.com/cd/036244692329/edvard-grieg-golden-best-of-classics-very-good-condition/?c=3
2,49 pund + 2,99 pund for levering. Det er da til at have med at gøre. Så vidt jeg kan se, er den fra 1991, så det er nok derfor, at den er så svær at finde.
Avatar billede akse0435 Seniormester
28. marts 2015 - 10:40 #6
Hej kurtba.
Tak for svaret, det har løst problemet.
MVH, Aksel Christoffersen.
Avatar billede kurtba Ekspert
28. marts 2015 - 23:13 #7
Velbekomme.