Avatar billede imma Forsker
26. marts 2015 - 21:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

tastatur fungerer ikke

Hejsa, har en kammerat hvis tastatur ikke duer længere.. så han kan slet ikke komme ind i windows... den bedere ham om 2 valg i starten.. men eftersom han ikke kan trykke på det.. så er han lost.... han har ganske almindelig usb bluetooth tastatur... han har også prøvet en ps2/usb adapter... tror i han skal prøve at købe et almindeligt ps2 tastatur... ?? han har prøvet 3 forskellige tastaturer men ingen hjælper.. dog ikke almindelige ps2 tastaturer
Avatar billede poko1 Ekspert
27. marts 2015 - 13:10 #1
Får han mulighed for at køre reparation så lad programmet gennemføre til mulige valg! Læg nu mærke til om han kan bruge musen og vælg gendan til en tidligere fungerende tilstand!
Avatar billede oppes Seniormester
14. december 2015 - 21:45 #2
han har løst det ved at købe en ny.
Tak aligevel
Avatar billede poko1 Ekspert
15. december 2015 - 09:19 #3
oppes Og hvor ved du så det fra ??
Avatar billede oppes Seniormester
03. maj 2016 - 17:47 #4
sorry det var en fejl fra min side.