Avatar billede inter-service Nybegynder
27. marts 2015 - 00:08 Der er 12 kommentarer

Hjemmeside

En hjælpende hånd søges :)

Til at oprette en hjemmeside, med nogle få sider.

Har du tid og lyst til at fremstille en lille hjemmeside, til billige penge.

Tilbud modtages.
Avatar billede softspot Forsker
27. marts 2015 - 06:22 #1
Det kunne være befordrende for den videre kommunikation, hvis du ville være lidt mere specifik omkring dine ønsker til hjemmesiden...

Det må være muligt, at komme (meget mere) ind på, hvormange sider det drejer sig om og hvad siderne skal kunne. Har du nogle specifikke krav til hosting og hvad er dit budget?

Med andre ord: hjælp os med at hjælpe dig... :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
27. marts 2015 - 06:49 #2
Hvad skal side reelt have på sig?
Avatar billede smaakagemorten Nybegynder
27. marts 2015 - 09:46 #3
smid mig en mail på morten@johansen.me, så kan vi lige tage en snak om det :)
Avatar billede Blueeyez Mester
27. marts 2015 - 10:10 #4
Det bedre du skriver herinde, så du kan få den bedste vejledning ;-)

Du behøver ikke skriver det helt detaljeret, men det er rart at vide om vi snakker nyheder, info side, blog, billeder, ren tekst eller andet?
Avatar billede inter-service Nybegynder
29. marts 2015 - 18:07 #5
Der vil være tale om nogle få klik-sider (altså en forside, og få undersider) med virksomheds info.
Avatar billede kimr Nybegynder
06. april 2015 - 12:45 #6
Har du en udbyder?

Hvis ja, hvad er kravene til teknologien. Nogle udbyder har ikke alle teknologier, enten er det PHP eller .NET?

Eller er det efter udviklers ønske.
Avatar billede inter-service Nybegynder
08. april 2015 - 01:07 #7
Har udbyder, og denne kan tilbyde begge dele :) Har også en hjemmeside, men med fejl - hvorfor der ønskes en ny.
Avatar billede softspot Forsker
08. april 2015 - 08:10 #8
Har du mulighed for at smide et link til den eksisterende side og fortælle hvad der skal laves på den nye side? Hvis det er en "visitkort"-side, er det vel ikke en stor hemmelighed, hvad siden skal indeholde og hvordan den skal skrues sammen... eller hvad?

Det er lettere at vurdere omfanget, når man har noget at forholde sig til.
Avatar billede inter-service Nybegynder
08. april 2015 - 23:47 #9
Der er faktisk tale om 2, AVAVA.dk og Plejeservice.dk Der begge skal friskes op, og rettes for fejl.
Avatar billede softspot Forsker
09. april 2015 - 00:15 #10
Når du siger friskes op, betyder det så ændret design (og har du design klar, eller er det en del af opgaven)?

Hvad er det konkret for nogle fejl der skal rettes?
Avatar billede inter-service Nybegynder
10. april 2015 - 10:22 #11
Der er blot en fejl på mailen, rings.dk/AVAVA.dk

Der forlægger ikke noget nyt design, men det ville være fint at få dem begge gjort pænere og mere præsentabel.

Som det fremgå er der blot tale om nogle visitkort, med noget tekst (og den nuværende tekst, skal blot fortsætte med meget få ændringer).

Det er således ikke nogen stor opgave.
Avatar billede softspot Forsker
10. april 2015 - 13:43 #12
Det ser umiddelbart ud til, at dine sites allerede er lavet i et CMS (ved du om det er tilfældet?). I så fald, er der vel blot behov for, at en med kendskab til det CMS (WordPress?), retter det der skal rettes...?

Eller er der tale om, at du skal have det lavet helt om?

Det lyder i det mindste som en opgave, der hurtigst løses i et eller andet CMS. Jeg har desværre bare ingen erfaring med PHP og CMS-systemer på denne platform. Jeg har kendskab til Umbraco og kan nok sætte et par sider op i det, men det kræver også installation og konfiguration. Det ville nok være bedst, hvis det kunne laves i det der allerede kører bag dine sites.