Avatar billede Lasse Novice
27. marts 2015 - 20:00 Der er 3 kommentarer

PHP og HDD i skyen

Hej,

Jeg vil gerne have min hjemmeside 100% available. Standard web udbydere er ikke en loesning. Siden bestaar af 3 simple php scripts. Brugere vil koere disse 3 scripts men mest af alt bruge siden til at hente filer fra. Der vil nok vaere en 5gb transfer / dag.

Jeg er fuldstaendig groen indenfor cloud solutions. Vil Microsoft Azure, Amazon aws eller google cloud vaere en loesning, eller er der andre ideer?
Avatar billede Blueeyez Mester
27. marts 2015 - 23:57 #1
https://www.digitalocean.com/?refcode=158bb5e07c72

Du får 10 USD og dermed 1 måned gratis VPS eller 2 mdr hvis du vælger den mindste).
Der er SSD i og det kører super hurtigt!
Avatar billede Lasse Novice
07. april 2015 - 21:55 #2
Jeg har proevet foreslaaet loesning... Alt ser godt ud, men jeg er ikke tilfreds med download/upload hastighed. Jeg henter med ca. 1mb/sek, dette fra datacenteret i New York. Jeg leder efter en loesning med min 5mb/sek!
Avatar billede Blueeyez Mester
07. april 2015 - 22:09 #3
Prøv og kontakt dem, oplever ikke rigtigt nogen hastighed problemer og har en 100/100 Mbit fiber forbindelse..

Min står dog i Amsterdam..