Avatar billede cyberspace Nybegynder
27. marts 2015 - 22:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

søger udvendigt flaske termometer

Jeg søger et termometer det kan måle temperaturen på flasker  målt ude fra f.eks. Øl
Avatar billede cyberspace Nybegynder
27. marts 2015 - 22:13 #1
Pris max 200 kr.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
28. marts 2015 - 07:59 #3
ganske  cool og god pris men er nok mere til en model der kan placeres uden på en flaske og så måle temperaturen
(nærmest et armbånd til flasker der kan måle temp)
Avatar billede cyberspace Nybegynder
29. marts 2015 - 10:34 #5
Her har vi fat i noget rigtigt

men nr. 2 passer hvis ikke til flasker der er mindre end vinflasker ligner ikke at den kan justeres

og den sidste er noget skrammel! ifølge anmeldelse

så det må blive den fra allshop - den er øverst på listen indtil vdere
Avatar billede cyberspace Nybegynder
30. marts 2015 - 16:22 #6
hov har set forkert byttede rundt på 1 og 2 det er 2 der er favorit
Avatar billede cyberspace Nybegynder
06. april 2015 - 16:41 #7
det blev denne http://www.kaffemm.dk/products/snap-thermometer?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner

så store-morten hvis du vil have point så læg et svar
Avatar billede cyberspace Nybegynder
09. april 2015 - 17:46 #8
nåh ser ikke ud til at man vil have point så lukker og hapser selv