Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2015 - 00:32 Der er 1 kommentar

Hvordan får jeg Google Maps, og et søgefelt til at snakke sammen?

Hej Eksperter!
jeg er ved at lave en hjemmeside, hvor jeg har et map fra Google Maps. jeg vil gerne have at der er et søgefelt, hvor man f.eks. skriver by, post nr. osv..

Meningen med det er at man skal skrive f.eks. post nr., og så skal den finde en butik nær dig på map´et.

Håber i kan hjælpe mig - Tak på forhånd!

PS: Arbejder med Wordpress

Mvh
Daniel Brogaard
Avatar billede keysersoze Guru
29. marts 2015 - 10:15 #1
Hvis du kigger på Google Maps API har de flere eksempler på dette - se fx https://developers.google.com/maps/documentation/javascript/examples/places-searchbox