Avatar billede JSJ87 Nybegynder
28. marts 2015 - 08:31 Der er 7 kommentarer

HJÆLP TIL STRØMSTIK

Er der nogen der kan hjælpe?
Jeg har været så dum at glemme min oplader til min bærbare computer et sted hvor jeg første kan hente den igen efter påske!
Jeg står så i den situation at min computer kun virker med strømforsyning til. Jeg er igang med at skrive bachelor og alt ligger derfor på min computer + jeg skal skrive hurtigst muligt. Så jeg mangler her og nu løsning på hvordan og hvor jeg kan skaffe en strømforsyning til min computer hurtigst muligt. Så jeg kan ikke bruge diverse hjemmesider til noget, da jeg gerne skulle have noget fysisk i hånden i dag der kan bruges. Jeg bor på Fyn. Er der nogen der ved hvor jeg kan skaffe en strømforsyning henne?
Min computer er en HP pavillon g series med 17,3 skærm
Avatar billede 220661 Ekspert
28. marts 2015 - 08:41 #1
Hej og velkommen til.
Hvor bor du på Fyn.
Kan se der er computerforretninger i og omkring Odense der burde kunne hjælpe dig.
http://www.krak.dk/computerforretninger/odense/s%C3%B8g.cs
Avatar billede 220661 Ekspert
28. marts 2015 - 08:45 #2
Avatar billede 220661 Ekspert
28. marts 2015 - 09:12 #3
Tjek evt og der på guloggratis eller dba også skulle være en i dit område du kan købe der passer på din pc.
Avatar billede JSJ87 Nybegynder
28. marts 2015 - 10:32 #4
Tusind tak for hjælp. Jeg fandt en på gul og gratis der kunne hjælpe og har nu allerede været ude og hente det :)
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2015 - 11:50 #5
Til lykke med resultatet. Men når  du skriver:"alt ligger derfor på min computer" har du åbenbart ingen backup. Det kan ende helt galt for dig. For kan ikke stole på en harddisk, heller ikke selv om den er ny. Mange er gået i sort, når arbejde, familiebilleder eller andet går tabt. Derfor vil jeg foreslå at du laver backup på f.eks. USB memory stik. God arbejdslyst :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
28. marts 2015 - 12:46 #6
#4 Super godt du er kommet videre :-)
Jeg er helt enig i at du bør have backup på et andet medie end kun din pc. Det er for risikabelt kun at have det et sted.
Du kan her se hvordan man accepterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede 220661 Ekspert
28. marts 2015 - 12:47 #7
Også er det som student ikke en dårlig ide at have en ekstra forsyning.
Min yngste søn har også 2 af dem, hvis en af dem skulle gå ned når det er mest ubelejligt.