Avatar billede kronstrup76 Nybegynder
28. marts 2015 - 18:12 Der er 2 kommentarer

Doro liberto 820

Hjælp jeg sidder og kæmper med min fars Doro liberto 820 telefon.
problemet er at den kun ringer 2 gange inden den går på telefonsvareren..
jeg kan simpelthen ikke gennemskue hvor i telefonen jeg ændre på det, og syntes ikke at jeg kan finde noget i brugsforviringen..det burde da være muligt at lave om på dette , så hjælp modtages med glæde :-)

Mvh Christina
Avatar billede 220661 Ekspert
29. marts 2015 - 08:46 #1
Hej Cristina og velkommen til. Hvis man ringer ind til telefonsvarer for at aflytte, kan man ikke den vej komme ind i nogle indstillinger for hvornår den skal gå i svarer, og rette det den vej?
Hvilken udbyder bruges?

Kan huske før i tiden skulle man ringe ind til et servicenummer hvor man kunne tilpasse dette hos TDC. Her skulle man indtaste den tid der skulle ventes i sekunder som tal. Dette tal skulle så vidt jeg husker stå mellem to # måske på den måde her #20#. På den måde så gik der 20 sekunder før den gik i svarer. Men måden de gør set på er sikkert forskellig.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. marts 2015 - 08:50 #2
Ved ikke om det løser problemet, men prøv #3 i linket her:
http://www.mobilsiden.dk/tips/forlaeng-tiden-inden-telefonsvareren-starter,lid.10540/