Avatar billede Torp10 Nybegynder
28. marts 2015 - 20:26 Der er 1 kommentar

Excel fejlmeddelse; "Der blev fundet indhold i ´______´, der ikke kunne læses...

Jeg får denne pop-up fra Excel når jeg åbner en Excelfil nr. 2 når jeg står i Excel fil nr. 1. Det er forskellige Excelfiler jeg får fejlen med:

"Der blev fundet indhold i ´______´, der ikke kunne læses. Vil du gendanne projektmappens indhold? Hvis du har tillid til projektmappens kilde, skal du klikke på Ja."

Når jeg trykker "Ja", åbner Excelfil nr. 2, men uden nogen form for formattering - alt formattering er væk.

Jeg har ikke fundet et svar i Experten på dette spørgsmål ud over VPN programmering - og det kan jeg ikke programmere.

NB. Hvis jeg skal åbne flere Excelfiler samtidigt er min eneste mulighed at åbne dem én efter én via stifinderværktøjet i Windows.

Jeg anvender Excel 2007.

Meget frustrerende at arbejde med.
Avatar billede supertekst Ekspert
29. marts 2015 - 14:47 #1
http://www.eksperten.dk/spm/893586

- evt.: Du er velkommen til at sende filen - @-adresse under min profil.