Avatar billede Jengin Nybegynder
28. marts 2015 - 23:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mikrofon virker ikke

Hej allesammen!
Jeg er lige begyndt at streame og skulle så til at fjerne baggrunds støjen fra min mikrofon.
Jeg så nogen tutorials som sagde at jeg både skulle downloade virtual audio cable og adobe audition og så skulle jeg så ind og ændre nogle ting.
men nu virker min mikrofon slet ikke.
Jeg har prøvet at lukke for begge ting men uden den stor succes.
Nogen som kunne hjælpe mig med dette problem?
Avatar billede 220661 Ekspert
29. marts 2015 - 12:14 #1
Systemgendanne til før du lavede ændringen med programmerne er det forsøgt?
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2015 - 13:41 #2
du har nok rutet mikrofonen ind i virtual audio cable, og den ryger ind et sted, hvor den ikke kommer til audio out.
Avatar billede Jengin Nybegynder
06. maj 2015 - 16:12 #3
lukket
Avatar billede 220661 Ekspert
06. maj 2015 - 16:37 #4
Fandt du en løsning?