Avatar billede log Nybegynder
29. marts 2015 - 13:14 Der er 7 kommentarer

computeren åbner spammalis........!

Får mange spammails, når jeg vil slette dem

Højre klikker på dem for at slette, men så åbner Windows automatisk dem og først derefter kan jeg højre klikke på dem for at de går i  uønsket post.
Er Windows sådan eller noget galt med mine indstillinger på puteren.

Den ungdommelige pensionist...S*S
Avatar billede 220661 Ekspert
29. marts 2015 - 13:26 #1
Hvilket mail program og styresystem kører du?

Prøv at gennemføre denne pakke:
Hent og instalér CCleaner free  https://www.piriform.com/ccleaner
http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://downloads.malwarebytes.org/mbam-download.php
http://www.eksperten.dk/guide/1605
For du en error code når du installerer så kig lige på denne tråd:
https://forums.malwarebytes.org/index.php?/topic/149048-internal-error-expression-error-runtime-error-at-79177-external-exeption-e06d763/
Gerne lige lægge loggen ind der kommer når den er færdig

Prøv at hente AdwCleaner her:
http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.
Mht.: Vista og Windows 7/8 - Højreklik på filen - Kør som Administrator.
Avatar billede log Nybegynder
29. marts 2015 - 16:31 #2
Jeg kører med Wista og har deres egen mail, vel tidligere Outlook........!
Jeg er ikke meget for at hente noget som helst program fra nettet.

Min computer har altid virket sådan, siden jeg fik Wista.

Der er blevet ryddet op på puteren, ingen forskel deraf.
Ved fra tidligere når der blev hentet programmer fra nettet, fulgte der ofte andet med af urenheder.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. marts 2015 - 18:54 #3
Ja det gør der, og derfor er programmerne jeg linker til en vigtig hjælp til at få skidtet fjernet.

Men hvis du ikke vil hente dem, så kan jeg ikke hjælpe dig.
Så jeg hopper af tråden igen
Avatar billede log Nybegynder
29. marts 2015 - 19:51 #4
Takker trods alt for din hjælp, men maskinen her er der ikke mere plads på, har i sin tid selv brugt de programmer.........Tak
29. marts 2015 - 22:14 #5
Enig med #3 !!!

Nævnte programmer + guide PRÆCIST som beskrevet er fin !!!
Avatar billede 220661 Ekspert
30. marts 2015 - 08:09 #6
#4 Velbekomme.

Hvis du har brugt programmerne før, så kan jeg ikke forstå hvorfor du ikke henter dem. Pladsproblemet kan jo løses ved at flytte filer ud på eksternt medie, evt. midlertidigt.
Et pladsproblem i sig selv er jo et stort problem på en computer, og det ville CCleaner jo rette op på. Der er jo sikkert også noget du ikke bruger mere der kunne fjernes/afinstallers. Du har jo sikkert både Java og måske andre programmer der ikke bruges mere.

De nævnte programmer og sider jeg linker til har 100% tillid til og har linket til dem flere hundrede gange.

Jeg tror derfor ikke meget på, du kommer videre før du giver dig selv lov til at installere dem.
30. marts 2015 - 08:34 #7
Windows Vista, 7, 8.X, - Oprydning / Pladsmangel ? UDEN BRUG AF ANDET SOFTWARE.

[Diskoprydning] - [Ryd op i systemfiler] - Vælg alle felter - ... Vent ...

Du ka' let opleve at der bliver frigivet >4 Gb !!! på den måde ...