Avatar billede rigolet Novice
29. marts 2015 - 13:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ændre tekst i formularen BRUGERREGISTRERING i Joomla

I forbindelse med at man kan registrere sig, kommer man til siden med en formular, hvor man kan indtaste forsk. oplysninger om sig selv.
Teksten foran feltet brugernavn, vil jeg gerne ændre til "BRUGERNAVNET SKAL VÆRE DIN SOMMERHUSADRESSE".

Hvad er stien til den formular, hvor jeg kan ændre formularteksten.
Avatar billede claes57 Ekspert
29. marts 2015 - 15:54 #1
med Google Chrome.
højreklik i formular, og vælg 'Vis detaljer om element'
vælg fanebladet 'sources' og du kan se navne på åbne filer i de forskellige mapper.
Pas lidt på, hvis det ligger i en iframe - de kan du se i kildekoden under 'elements'
Avatar billede rigolet Novice
30. marts 2015 - 18:08 #2
Jeg har nu gjort, som beskrev. Fandt stedet i kildekoden, rettede teksten, men rettelsen lod sig desværre ikke gemme.
Er der noget jeg har overset?
Avatar billede claes57 Ekspert
30. marts 2015 - 18:27 #3
Så må du hente filen ned på pc, rette, og uploade igen.
Avatar billede claes57 Ekspert
30. marts 2015 - 18:29 #4
I øvrigt, nedskriv rettelsen. Når der kommer nu joomla vil din rettelse blive overskrevet, så du skal kunne rette igen.
Avatar billede rigolet Novice
05. april 2015 - 11:49 #5
Tak for din hjælp.
Giv mig et svar til point.
Avatar billede claes57 Ekspert
05. april 2015 - 12:05 #6
bare luk selv.