Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2015 - 11:40 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

deezer hvad kan man og hvad kan man ikke

hej er lige inde på deezer  og har klikke mig i´gemmen til http://www.deezer .com/offers/ jeg skal bare hør musik far pc (internet)
de skriver og "tablet" jeg har en ipad vil den siger kan kan høre Ubegrænset musik på computer og tablet med internet (wi-fi ) (3G 4G?)
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2015 - 13:29 #1
ja da, deezer ved da ikke om du har en ipad, hvad sku de blokere det for ?
jo de kan hvad browser du bruger..
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2015 - 14:10 #2
det er fordi de skriver Unegrænset musik på pc tablet IKke mobil

vis jeg laver en user på deezer.com/en/ og loger ind med facebook

kan jeg så høre det på ipas pc eller er Unegrænset betaler
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2015 - 04:39 #3
nej fordi den spørger browseren hvad du har, så svarer den ipad osv, og så lukker den bare døren.
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2015 - 04:41 #4
tja og jeg startede med at sige det omvendte.. :)
svaret er lort.

jeg ved det ikke.
det kommer an på en prøve.
men de kan bare spørge om du er ipad, til browseren, så svarer den tilbage at det er den, og så lukker de butikken.
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2015 - 23:09 #5
ok apple safari