Avatar billede SuperHenrik Praktikant
30. marts 2015 - 13:54 Der er 1 løsning

Stacked graf

Hej

jeg har nogle tal jeg gerne vil vise i en vertikal kolonne graf, det er jo nemt.

men jeg kunne godt tænke mig at den ene af de 3 kolonner blev stacked.

jeg har budget, sidste år, og dette år, og vil så gerne i dette lægge den ordre posisition vi har oveni, så grafen viser en to delt streg.

Alternativet er jo naturligvis at lave en 4 kolonne (streg) der viser det samlede tal og så læggen den under den for dette år men det kan jeg heller ikke lige få til at spille som jeg gerne vil.

Forslag?

har uploadet denne

http://gratisupload.dk/f/8qw3ttj3c0/
Avatar billede SuperHenrik Praktikant
11. januar 2016 - 13:29 #1
lukket