Avatar billede Christina_nielsen Nybegynder
30. marts 2015 - 23:17 Der er 5 kommentarer

Mine indlæg vil ikke vises! - wordpress

Hej Eksperter

Jeg er ved at lave en hjemmeside med wordpress.

jeg vil gerne kunne lægge indlæg ind på min forside, men når jeg så har lavet et indlæg, vil det ikke vises på forsiden.

Jeg har prøvet at lave det om til "Dine seneste indlæg" og en "statisk side"

Har også prøvet at ændre tema, men også uden held.

Håber i kan hjælpe - Tak på forhånd

Mvh

Christina
Avatar billede phpnoob Novice
30. marts 2015 - 23:23 #1
synes du ikke selv at du har brug for noget prof hjælp det kan jeg give dig rigtigt billigt hvis du er klar.
Avatar billede jakobdo Ekspert
31. marts 2015 - 10:06 #2
Når du "gemmer" din indlæg, husker du så at udgive / publish ?
Og ikke blot gemme det som en kladde ?
Avatar billede stegemueller Novice
06. april 2017 - 11:22 #3
Hej
Jeg har lige haft det samme problem. Det viste sig at skyldes, at jeg havde en ampersand i et af mine tags.

Der stod "Softwawe & Apps". Så snart jeg ændrede & til "og" var der ingen problemer.
Avatar billede jakobdo Ekspert
06. april 2017 - 11:50 #4
Du kan evt. prøve med: &
Avatar billede stegemueller Novice
06. april 2017 - 12:03 #5
Tak skal du have.
Ja det har du selvfølgelig ret i, men jeg klarer mig fint med "og".