Avatar billede Hansen03 Nybegynder
31. marts 2015 - 19:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problem med yahoo mail

Jeg har problemer med min yahoo mail. Kan sagtens logge ind på mailkontoen, men så er det også sagt. Jeg kan se mail, men ikke åbne eller svare, eller blot gå til indstillinger, resten af opsætninger
virker som om de er låst..

Gode forslag søges??
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2015 - 20:58 #1
Jeg tror der er noget koks på yahoo. Det meste af dagen kunne mit mail program (modtager) ikke kontakte yahoo, men det er gået i orden nu.
Avatar billede Hansen03 Nybegynder
15. april 2015 - 07:27 #2
Jeg har fundet løsningen. Safari på mac'en understøtter ikke den nye opdatering af Yahoo mailen. Så jeg er gået over på Google crome og nu virker det perfekt.