Avatar billede JesperJulius Nybegynder
01. april 2015 - 09:17 Der er 4 kommentarer

Jeg skal finde et tv til 4000kr

Som nævnt i overskriften, skal jeg købe et tv. Jeg har 4000 kr at gøre godt med, og det må gerne være omkring 40".

Hvad er det bedste til prisen?
Avatar billede bdf Mester
01. april 2015 - 10:51 #1
Kør en tur i Elgiganten eller tjek deres hjemmeside.
Avatar billede keysersoze Guru
01. april 2015 - 11:30 #2
Eller Fona? Eller Expert? En tur i Elgiganten svarer jo ikke rigtig på spørgsmålet...

http://flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1169844738 finder du nogle gode købsanbefalinger i alle prisklasser - uanset hvad du finder vil det dog være en god idé, så vidt det er muligt, at tage ud og se det i levende live.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
01. april 2015 - 14:45 #3
Hej.

  En velment advarsel: Undgå Samsung!

  Jeg begik selv den bommert at købe et 50" UHD fra Samsung. Det har fra starten haft problemer med at fange min settop-box på HDMI. Da jeg henvendte mig til Samsung, der jo har "hjemme-service" på et TV i den størrelse, fik jeg først en længere svada om alle de andre fejlmuligheder, der var. Det skal så siges, at ALT var testet på det tidspunkt. Det næste, jeg så får at vide er at jeg lige skal regne med at de fakturerer mig 800,- hvis deres tekniker ikke kan påvise fejlen.

  Det er så her, kæden hopper af for mig: Hvordan kan det nogensinde blive kundens problem, hvor vidt leverandørens tekniker er kvalificeret til at finde en fejl?!?

  Sørg i stedet for at lægge en venlig advarsel om 800,- foran en serviceanmodning, så slipper vi nok for de værste problemer.

  Så nu, efter adskillige software-opdateringer, har det stadig samme problem. Om det er en fejl i TV'ets software, der gør at det bliver "fiddly" i forhold til WAOO's settop-box aner jeg selvsagt ikke (jeg er ikke i den heldige situation, at jeg koder for Samsung), men en ting er til gengæld sikkert: Jeg køber ALDRIG et Samsung TV igen.

De bedste hilsner
Avatar billede egzonrh Nybegynder
01. april 2015 - 23:14 #4
Samsung F8005 - måske det bedste TV (jeg hentyder til middelklassen)
http://www.proshop.dk/mediacontent/23/99/2399675-6o.jpg

Den er udgået men nogen gange er der nogen der sælger det på DBA eller guloggratis for 4000-5000 kr.