Avatar billede M_Fink Nybegynder
01. april 2015 - 14:52 Der er 1 kommentar

Creative GigaWorks T40 PC højtalere virker ikke ordentligt

Hej eksperter. Jeg har et sæt Creative Gigaworks T40 højtalere til min computer. De er en nogle år gamle.
Har lige rykket min computer og da jeg satte dem til igen virkede de ikke rigtigt. Der sidder en lydregulering på den ene højtaler til volume, treble og bass. Jeg kan ikke skrue op eller ned på dem mere, der sker intet med lyden, kan kun skrue op og ned på selve computeren, og lyden bliver ikke lige så god eller høj mere. Jeg ved ikke om de er gået i stykker? Eller der mangler en driver hvis det er muligt? Har nemlig lige geninstalleret alt på min computer.
Så problemet er: Lydreguleringen på højtalerne virker ikke?!
Håber i kan hjælpe:) Vh Mathias
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2015 - 03:14 #1
dårligt/beskidt potmeter i højtaler + dårligt lydstik til computer.
rens!