Avatar billede Slettet bruger
01. april 2015 - 19:34 Der er 4 kommentarer

USB Voip Device.

Hej.
Har 4 stk gamer pc her fra Top Data med Windows 8.1 og det de fuldt opdateret. Det er pc på mit job til de unge. Har så købt et billigt headset Trust Voip USB headset. Men pc vil ikke afspille fra det headset når det bliver sat i. Hvad gør jeg???.
Avatar billede claes57 Ekspert
01. april 2015 - 21:30 #1
Der er sikkert eget lydkort i. Tjek, om du kan vælge mellem flere lydkort ved afspilning.
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2015 - 07:26 #2
Den viser kun High Defanition Audio, når jeg sætter mit eget headset til så virker det med det samme. Men ved Voip kommer der under enhedshåndstering en gul trekant med USB Voip Device og det virker ikke.
Avatar billede claes57 Ekspert
02. april 2015 - 08:52 #3
Ok. Prøv i egenskaber for voip at sætte den til at opdatere driver. Der kan også stå lidt forklaring derinde.
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2015 - 09:01 #4
det er gjort og det hjælper ikke.