Avatar billede egzonrh Nybegynder
01. april 2015 - 23:07 Der er 5 kommentarer

Volunteer web programmør søges

Hej

Længe siden jeg har brugt eksperten.dk, men som jeg kan se, er alt som det skal være herinde :)

Men jeg er igang med at lave en deviantart.dk agtigt website, bare til albanske fotografer. Her er det så jeg søger frivillige web programmør til at hjælpe til? Er der nogen der gerne vil prøve det?

Hjemmesiden hedder www.albanian.photography

Takker

Mvh.
Avatar billede phpnoob Novice
02. april 2015 - 00:49 #1
Hvad er lønnen jeg måske er interesset.
Avatar billede egzonrh Nybegynder
02. april 2015 - 01:15 #2
Det er kun til dem der har lyst til at lave en fritids hjemmeside :)
Avatar billede hanibald Mester
04. april 2015 - 17:14 #3
Jeg kan ikke finde nogen side, der hedder deviantart.dk
Avatar billede egzonrh Nybegynder
04. april 2015 - 20:35 #4
Min fejl, det er selvfølgelig deviantart.com. En alternativ er også en som fotoblur.com
Avatar billede hanibald Mester
12. december 2015 - 19:08 #5
Svar