Avatar billede marz* Nybegynder
05. april 2015 - 01:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

C++ programmeringen af microcontrollere og logik.

Det er længe siden jeg har været på disse kanter, men har lige et lille projekt der måske kunne interesserer en eller flere af jer.

Vi mangler en C++ m/k til en lille opgave som indbære programmeringen af microcontrollere og logik til et lille strømstyrings board til indbygning i damp-mod.

Du må også gerne have have lidt kendskab til hardware.

Jeg er en del af projektet, men er bare formidler af budskabet, hvis du er interesseret vil du blive henvist til en videre snak :)

Mange hilsner
Marz Adam
07. april 2015 - 09:23 #1
HEJ,

Så din "annonce" og begyndte at tænke (og det kan være "farligt").

Men det giver anledning til nogen spørgsmål:

1: HVilken type uC (mikroController) taler vi om ?

2: SKal det ABSOLUT være C++ ? (assembler ??  eller C++ og Assembler ?)

Kristian
Avatar billede marz* Nybegynder
09. april 2015 - 16:28 #2
Hej Kristian... Vi har fundet en. Han har slettet sit indlæg herinde så du får bare pointene, tak for henvendelsen.
marz