Avatar billede spoi Nybegynder
06. april 2015 - 15:50 Der er 8 kommentarer

Ipad fejl

Tror jeg har en fejl på min ipad .

Det er en ipad 4 med 32 gb plads. Har 3 gb i brug og alligevel skriver den at jeg kun har 400 mb fri.

Problemet har egentlig været der altid nu er det bare umuligt at ignorere. 😊

I morges var der 1.9 gb og tænkte jeg ville hente den skaldede frisør på 1,5 gb.

Der var dog ikke nok plads til at afspille og slettede den så igen men fik ikke de 1.5 gb tilbage. Vi har over de sidste 4 år nok henter 10-12 film mon det er dem der fylder selv om jeg ikke kan se dem

Har prøvet at nulstille uden succes

Er der nogen der kan hjælpe mig

Laila
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2015 - 16:09 #1
Prøv at hente ccleaner som App og rens maskinen med den
Avatar billede spoi Nybegynder
06. april 2015 - 17:00 #2
Findes det til ipad?
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2015 - 17:02 #3
Ja det gør den til min medion lifetab
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2015 - 17:39 #4
Avatar billede spoi Nybegynder
06. april 2015 - 18:01 #5
Æv den hjalp  mig ikke andet end at bekræfte mig i at jeg har 29 gb i brug men kan stadig kun se jeg har 3 gb
Avatar billede Blueeyez Mester
06. april 2015 - 21:52 #6
Lav backup af din ipad. Gerne til Icloud.
Alt du ikke vil risikere at miste SKAL du kopiere over på en pc.

Herefter slukker du din ipad. Holder "hjem" knappen nede og tænder for den. Hold fortsat hjem knappen nede indtil et andet logo kommer på skærmen end normalt. Nu vil ipaden blive sat i DFU nulstilling. Det burde afhjælpe, men fremfor så bedes du kontakte forhandleren, da du som forbruger er forpligtet til dette og ikke bare se igennem fingre..
Avatar billede AnyFellow Mester
07. april 2015 - 09:52 #7
Jeg ville nok starte med at bruges ipad'ens egen mulighed for at vise hvad du bruge pladsen på:

Indstillinger -> Generelt -> Brug -> Lagringsplads

Nu kan du se hvilke app's der bruger din plads.

Er det din film-app, er det nok filmene du nævner.
Avatar billede brandonthomas Praktikant
15. januar 2018 - 11:26 #8
Its a junk file problem. These files make computer laggy, There are many solutions available. You can check - https://www.techlila.com/best-ccleaner-alternatives