Avatar billede arnepedersen Forsker
07. april 2015 - 09:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Pinnacle studio14 Ultimative

Når jeg redigerer sket det tit jeg får at vide, at programmet svarer ikke.
Så må jeg lukke ned og starte forfra.

Er der nogen af jer der kan forklare/hjælpe mig med hvad jeg kan gøre?
Mvh. Arne
Avatar billede komsam Juniormester
07. april 2015 - 15:09 #1
Hej Arne
Kan ikke svare på dit ? men suplere med at jeg også i Picasa har observeret samme hændelse. Det er noget som er kommet efter den sidste store opdatering. For sker der det at siden bliver "vissengrå" og man kommer ikke videre. Håber en/nogen kan svare dig på hvorfor dette sker. Er vi ovre i "frosne" sider mon?.
Avatar billede arnepedersen Forsker
07. april 2015 - 16:08 #2
Det er rigtigt, siden bliver ofte grå og så må jeg starte forfra. Kan det være Explorer?
Avatar billede komsam Juniormester
07. april 2015 - 18:23 #3
Har mest den mistænkt idet jeg ofte har problemer når den er indblandet. Så måske er løsningen at "kaste den ud". Eller en opdatering? nå nej den opdateres hvis ikke mere. Men hvad bruger man så i stedet? Må nu indrømme at jeg ikke har været inde og opleve det her på det sidste, men har heller ikke arbejdet så meget på pcèn.
Avatar billede arnepedersen Forsker
24. april 2015 - 17:29 #4
Har ikke fået hjælp så jeg lukker.