Avatar billede pc_dk Novice
07. april 2015 - 13:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Download FileZilla uden Sweet Pack

Jeg har brugt FileZilla i årevis uden problemer. Men da der for nylig var en fejl i programmet, skulle jeg finde et nyt download sted. Men så fik jeg SweetPack på min PC.
Det har jeg fjernet nu.
Men jeg kan ikke ikke finde et sikkert sted, hvor jeg ikke får Sweet Pack etc. med.
Jeg kan fravælge Yahoo, men jeg vil få SweetPack med alligevel.

Er der en som kender et sikkert download sted ?
mvh. John
Avatar billede 50ccm Juniormester
07. april 2015 - 14:47 #1
Har du prøvet herfra: https://filezilla-project.org/
Avatar billede pc_dk Novice
07. april 2015 - 17:22 #2
Ja. Der får man også SweetPack med (det står ikke ved avanceret, så man kan ikke fravælge det).
mvh John
Avatar billede 220661 Ekspert
07. april 2015 - 18:24 #3
https://www.google.dk/#q=filezilla download

sourceforge.net  og Filehippo plejer at være rigelig fri for ekstra software i installations filerne.

Cnet og Softonic skal man holde sig fra. Der er som regel mere med i pakken end man forventer.

Hentede fra  sourceforge.net og kunne sige nej til to ting under installation (bla noget Yahoo toolbar, hvorved installatin blev hentet. PS jeg har ikke installeret for at tjekke om den er helt ren, men SweetPack så jeg ikke på noget tidspunkt.
Avatar billede 220661 Ekspert
07. april 2015 - 18:24 #4
rigelig skulle have været "rimelig" :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
07. april 2015 - 18:27 #5
majorgeeks plejer nu også være en side jeg har tillid til, når jeg downloader:
http://www.majorgeeks.com/files/details/filezilla.html
Avatar billede pc_dk Novice
14. april 2015 - 11:49 #6
Tak for svarene 220661
Skriv lige et svar så Acceptér dette svar afkrydsningsboksen kommer frem. Så kan jeg acceptere.
mvh John
Avatar billede 220661 Ekspert
14. april 2015 - 17:07 #7
Svar :-)