Avatar billede Oscar560 Novice
07. april 2015 - 16:00 Der er 1 løsning

vba kopiere kode excel

Hej eksperter

Jeg har tit behov for en kode som kopiere data fra et bestemt område til andet bestemt område.

Jeg henter rapporter med data fra nogle programmer hvor data jeg får tilbage er bestemt af de datoer jeg vælger.

Udefra det har jeg bygget nogle dynamiske ark som beregner data, men jeg har behov også at kunne se hvis f.eks A1 indeholder dato så skal den kopiere værdien af cellen ved siden af (B1) over til et andet ark som indeholder den samme dato.

dvs. den skal kopiere data fra ark1 hvor a kolonnen indeholder dynamiske data, som kan skifte og kan indeholde hvilken som helst dato, men i ark 2 er der en kolonne med faste datoerne hvor den skal kopiere data fra ark 1 til den samme dato som står begge steder.
Avatar billede Oscar560 Novice
19. oktober 2015 - 14:46 #1
lukker