Avatar billede thecannmann Praktikant
08. april 2015 - 09:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan man ændre menu i Wordpress?

Hej :-)

Jeg håber der er nogen derude, som kan hjælpe med følgende. Jeg vil gerne ændre min menu i Wordpress. Problemet opstår i at jeg benytter en template, hvor jeg bruger de forskellige funktioner til noget andet end hvad de egentlig hedder. Derfor vil jeg gerne ændre følgende menu:
http://i62.tinypic.com/qxjax4.jpg

Håber nogen kan svare på om det kan lade sig gøre :-)
Avatar billede michael_stim Ekspert
08. april 2015 - 13:32 #1
Avatar billede thecannmann Praktikant
08. april 2015 - 14:11 #2
Det er lige præcis det jeg efterspurgte! Tusind tak! Det er så godt.

Smid lige et svar! :-)
Avatar billede michael_stim Ekspert
08. april 2015 - 15:07 #3
Ellers tak, samler ikke på point. Läg selv et svar og accepter dit eget svar, så spörgsmålet lukkes.
Avatar billede thecannmann Praktikant
20. april 2015 - 07:26 #4
Tusind tak :-)