Avatar billede Thril Nybegynder
08. april 2015 - 12:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

HP Laserjet Pro MFD M179n, kan den komme på wifi

Hej
Jeg har en HP Laserjet Pro MFD M179n
Den ville jeg gerne flytte ind i et andet rum, men der er ingen internet tilslutning.
Så ville lige høre om man kan købe en "dims" at sætte i den så den kan fange det trådløse net og derved komme på nettet igen.

På forhånden mange tak

Hilsen
Thrill
Avatar billede claes57 Ekspert
08. april 2015 - 13:27 #1
fx http://www.edbpriser.dk/router/netgear-wnce2001-id-794906.aspx
hvis der er usb på printeren, så kan den strømføde denne dims - som henter wi-fi ned og sender videre via alm lan.
Avatar billede Thril Nybegynder
08. april 2015 - 14:39 #2
Hej claes57

Det er da lige sådanne en dims jeg skal ha fat i.

1000 tak

\Thrill
Avatar billede claes57 Ekspert
08. april 2015 - 14:42 #3
Ok. Bare accepter dit svar, så lukkes spørgsmålet.