Avatar billede giffelgaffel Nybegynder
09. april 2015 - 10:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP til møderegistrering

Hej, jeg søger nogle kloge mennesker som vil kigge på den møderegistrering jeg har lavet. Den virker ikke efter hensigten hvilket efterhånden er mig en gåde til hvorfor den ikke gør det?

Jeg ved ikke om jeg kan ligge filen herind? Men ellers så skriv jeres mail I kommentarfeltet eller sådan noget og så sender jeg filen til jer.

Kom gerne med jeres egne forslag til en møderegistrering I excel.

"Regler" for dokumentet:
Der skal gives fravær hvis der står følgende I kommentarfeltet: syg barn, syg, andet eller privat.
Der skal også gives fravær hvis man bruger mere flex tid end man har optjent.
I "Total" skal den lægge alt sammen I de forskellige kolonner med tilhørende overskrift, dog skal den I "Flex I alt" trække brugt flextid fra.
I "Total" er der også det med fraværs % hvor jeg meget gerne vil have den til selv at regne ud hvor meget den skal dividere med siden det nu er I % men det aner jeg ikke hvordan man skal gøre?

Skriv endelig til mig hvis der er yderligere spørgsmål :)

Håber indeligt at der er nogen der kan hjælpe mig for ellers går jeg ud at mit gode skind over denne opgave...

Hilsen

Maria
09. april 2015 - 10:56 #1
Opgaver, andre ?????

Hvilken type opgave er der tale om?

Er det Excel, vil jeg anbefale at du lukker dette spørgsmål, og opretter det igen i Excel-kategorien.
09. april 2015 - 10:56 #2
Du kan f.eks. uploade filen på gupl.dk, og lægge et link herind i en kommentar.
Avatar billede giffelgaffel Nybegynder
09. april 2015 - 11:04 #3
Flyttet