Avatar billede cckring Praktikant
09. april 2015 - 20:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

App til recover af filer på SD kort fra Mac

Mit SD kort er defekt, men jeg kan læse fra det og genetablere filerne med forskellige programmer jeg har forsøgt med. Alle de programmer der umiddelbart ser gratis ud, vil dog have penge når jeg skal recover filerne fra kortet.

Er der nogen derude, der har fundet en applikation til Mac, der gratis kan bruges til recover?
Avatar billede cckring Praktikant
09. april 2015 - 22:35 #2
Cool - der gik lige lidt tid inden jeg lurede hvordan det virkede, men nu er jeg flyvende.
Avatar billede Blueeyez Mester
10. april 2015 - 09:48 #3
Så problemet er løst?
Avatar billede cckring Praktikant
10. april 2015 - 19:48 #4
Jeps - jeg er glad :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
10. april 2015 - 19:57 #5
Svar herfra så ;-)