Avatar billede Slettet bruger
10. april 2015 - 08:58 Der er 1 løsning

Udskriv Inventor tegninger direkte fra stifinder

Jeg tegner i Autodesk Inventor 2015 og leder efter en smart print metode.
Jeg har oprettet en macro i Inventor der selv finder papir størrelsen og orienteringen, men mit ønske er at kunne printe en bunke tegninger direkte fra stifinder hvor rigtig printer og papir bliver valgt.

Kan dette lade sig gøre?

Ønske opsat i punkter:
1. Vælg de filer der skal printes (.idw alternativt .pdf)
2. Macro vælger ud fra tegningsegenskaberne "papir størrelse" og "papir orientering"
3. A4 og A3 printes fra én printer, mens større størrelser skal printes fra plotter, dette skal den selv finde ud af.
4. ideelt set en mulighed for at vælge om det er farve eller S/H
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2015 - 21:06 #1
ok