Avatar billede claes57 Ekspert
11. april 2015 - 08:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Er der nogen, der gider arve denne besked?

joybaby har sendt dig en besked på Eksperten.dk
Hej
Det giver mig en stor fornøjelse at skrive til dig efter at have set din profil, som virkelig interesserer mig for at have kommunikation med dig, hvis du vil have et ønske med mig, så vi kan komme til at kende hinanden og se, hvad der skete i fremtiden.
Jeg vil være meget glad, hvis du kan skrive mig via min e-mail for letteste kommunikation, min email er (joyjongroor@outlook.com) Jeg vil være venter på at høre fra dig, har en velsignet dag.
joy.

Gider ikke selv maskinoversat samtale.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. april 2015 - 09:46 #1
Jeg har også fået samme smøre, og der er flere kan jeg se. Har skrevet til repox om det.
Avatar billede claes57 Ekspert
11. april 2015 - 09:59 #2
der er åbenbart så ingen, der vil have kommunikation med joy jongroor.
https://www.scamwarners.com/forum/viewtopic.php?f=13&p=238188
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2015 - 14:06 #3
Har lige fået en magen til
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. april 2015 - 14:45 #4
Jeg føler mig uden for, jeg vil også have frække tilbud fra villige kvinder ;-)
11. april 2015 - 15:31 #5
Brugeren er FJERNET !!!
Avatar billede 220661 Ekspert
11. april 2015 - 17:03 #6
Så er det sikkert en anden side end eksperten du skal søge ind på for at få det @michael_stim ;-)