Avatar billede Blueeyez Mester
11. april 2015 - 09:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Joybaby spam

En admin der vil slette Joybaby:
http://www.eksperten.dk/profil/joybaby

Følgende besked er sendt til flere brugere:
Hej
Det giver mig en stor fornøjelse at skrive til dig efter at have set din profil, som virkelig interesserer mig for at have kommunikation med dig, hvis du vil have et ønske med mig, så vi kan komme til at kende hinanden og se, hvad der skete i fremtiden.
Jeg vil være meget glad, hvis du kan skrive mig via min e-mail for letteste kommunikation, min email er (joyjongroor@outlook.com) Jeg vil være venter på at høre fra dig, har en velsignet dag.
joy.
Avatar billede tobrukDk Novice
11. april 2015 - 09:36 #1
Jeg har også fået den,
Avatar billede 220661 Ekspert
11. april 2015 - 09:42 #2
Den ligger også hos mig :-(
Giver besked direkte til repox.
Avatar billede repox Seniormester
11. april 2015 - 10:35 #3
Han er nu blevet bannet.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. april 2015 - 13:23 #4
Tak for det repox :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
10. juni 2015 - 09:22 #5
Lukker tråden