Avatar billede Jensen Praktikant
12. april 2015 - 13:40 Der er 1 kommentar

Playstation 4 - HDMI-indgang ødelagt

Hej!

Jeg har været så smart, at tabe min Playstation 4 på gulvet, og den har uheldigvis ramt ned lige på hdmi-indgangen, hvilket har betydet at hdmi-indgangen er blevet skubbet ind. Jeg har efterfølgende forsøgt at sætte den på plads, uden det store resultat, og den kan derfor ikke vise noget billede på mit fjernsyn længere.

Maskinen er købt i Elgiganten, men jeg er ikke sikker på om jeg skal aflevere den hos dem. Både fordi, at det er en skade jeg selv har påført den, og dermed ikke en fejl fra deres side, og desuden fordi at Elgiganten plejer at have meget lange ventetider, når det kommer til reparationer.

Mit spørgsmål er derfor:
Er der nogen af jer som har gode erfaringer med firmaer eller privatpersoner, som kan reparere en ødelagt Playstation 4?(Helst med hurtigere ventetid end Elgiganten)
Eller ville i hellere foreslå, at aflevere den hos Elgiganten hvor den er købt?

Mvh. Harnow
Avatar billede Blueeyez Mester
12. april 2015 - 15:38 #1
Den rigtige vej er vidst forsikringsselskab.. Du ved jo ikke om andet er beskadiget og mig bekendt er PS verdenen lukket..