Avatar billede Slettet bruger
13. april 2015 - 23:28 Der er 3 kommentarer

Jeg kan ikke komme ind på min router

Hej.

Jeg sidder og er ved at opsætte en server til Garrysmod, så jeg skal ind i min router og lave en portforward.

Jeg har været inde via cmd-ipconfig og fundet min standard gateway som jeg så har indtastet i chrome.
Men efter lidt loading ser jeg bare "This webpage is not available"
(Jeg har også forsøgt at ændre browser uden held)

Hvordan forbinder jeg til min router?

Jeg sidder på en trådløs forbindelse med en router fra Packetfront.
Stationær computer med det jeg går ud fra er windows 7
Min udbyder er Waoo.dk

Alle forslag til løsninger bliver modtaget med kyshånd.

På forhånd tak
- Tuk
Avatar billede kurtba Ekspert
14. april 2015 - 00:27 #1
Hvis det er den boks/router, som du har fået fra Waoo,skulle du kunne komme ind i den via
http://192.168.1.1
Brugernavn: admin
Password: admin
Avatar billede usepc Praktikant
16. april 2015 - 06:04 #2
Jeg har oplevet, at jeg ikke kunne komme ind på siden til routeropsætning. Kontaktede så mit internetselskab, som sendte mig en ny router, for kan man ikke komme ind på sin routeropsætningsside, kan det være tegn på, at ens router ikke længere fungerer optimalt. Med din nye router kan jeg godt komme ind på routeropsætningssiden.
Avatar billede usepc Praktikant
16. april 2015 - 06:05 #3
Mente "den nye router" og ikke "din nye router".