Avatar billede MetteAa Nybegynder
14. april 2015 - 10:48 Der er 4 kommentarer

Luk inaktiv Powerpoint (macro)

Hej :)

jeg søger noget tilsvarende dette:

http://www.excelforum.com/excel-general/589362-excel-idle-time-close.html

bare til powerpoint frem for excel..

Altså en macro der gemmer og lukker powerpoint filen hvis den har været inaktiv i XX antal tid.

pft :)
Avatar billede natkatten Mester
14. april 2015 - 11:54 #1
Dette kan mig bekendt ikke umiddelbart lade sig gøre i Powerpoint, idet Powerpoint mangler den mulighed, som Excel giver for at programmere "automatik" i hhv. en workbook (hele regnearket) eller et worksheet (et eller flere ark). Så der kræves en større programmering.
Avatar billede MetteAa Nybegynder
14. april 2015 - 12:36 #2
øv, håbede lige man kunne lave noget tilsvarende..
Avatar billede MetteAa Nybegynder
16. april 2015 - 12:32 #3
@natkatten
når du siger at det kræver en større programmering, er det så fordi du tænker at det kan lade sig gøre, men at det bare er besværligt?
Avatar billede natkatten Mester
17. april 2015 - 07:11 #4
Næsten alt kan lade sig gøre, men jeg har ikke umiddelbart set noget a la dette til Powerpoint.