Avatar billede vuske Seniormester
14. april 2015 - 12:46 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Internet explorer til mac

Internet explorer til mac - hvor finder jeg det, jeg har prøvet at hente, men kan ikke åbne programmet, der står at det ikke længere fungerer fordi powerpc-programmer ikke længere understøttes
Avatar billede vandrefuglen Juniormester
14. april 2015 - 13:06 #1
ie er ikke blevet udgivet til mac i flere år. Du bliver nok nødt til at finde en pc eller noget bootcamp
Avatar billede claes57 Ekspert
14. april 2015 - 13:07 #2
glem det. IE udgår også.
Den version, du har hentet er til Apples Power Macintosh-linje som blev lavet i perioden 1994-2005 - dvs det er noget gammelt skrammel fuld af huller i koden.
Avatar billede vuske Seniormester
14. april 2015 - 13:51 #3
Det var nærmest fordi jeg ikke syntes at safari er noget for mig - jeg er vant til at arbejde med pc'er, mac er nyt for mig
Avatar billede vandrefuglen Juniormester
14. april 2015 - 13:57 #4
Så vil jeg klart anbefale chrome eller firefox. Når du først er blevet vant til disse, savner du ikke IE ;-)
Avatar billede egonspock Seniormester
14. april 2015 - 14:08 #5
Lær at håndtere Safari: med iCloud synkroniserer du alle links og åbne faner til iPhone og iPad - og så bruger maskinen 30% mindre strøm end med Crome eller Firefox.

Prøv at gå i Hjælp og kig lidt rundt, det giver faktisk mening!
Avatar billede claes57 Ekspert
14. april 2015 - 14:26 #6
chrome kan også synkronisere via icloud-bogmærker - men har en anden ulempe (i hvert fald på ipad/phone). Selve motoren er safari - det er kun en anden user interface.
Avatar billede vuske Seniormester
04. maj 2015 - 18:50 #7
I var 2 der fortalte mig at jeg ikke kunne få ie til mac - den der kommer først kan få point, for jeg ved ikke hvordan jeg deler dem
Avatar billede egonspock Seniormester
04. maj 2015 - 21:16 #8
Her er der et svar. Jeg mener ikke at det er svært at dele point :-) Fik du tilstrækkeligt svar?