Avatar billede banelars Nybegynder
14. april 2015 - 17:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sonos kræver adgangskode til NAS, men godkender ikke koden til NAS.

Hejsa.

Sonos kræver adgangskode til NAS, men godkender ikke koden til NAS.
Jeg har hele tiden haft adgang til musikken på min QNAP NAS, men nu vil Sonos pludselig ikke gå på NAS'sen. Den kræver adgangskoden til NAS, men godkender ikke koden. Koden til NAS er rigtig nok, for jeg kan fint komme på NAS med koden. Kan nogen hjælpe ?
Avatar billede banelars Nybegynder
14. april 2015 - 17:41 #1
Jeg vil lige sige at NAS selvfølgelig er koblet på routeren og det samme er SONOS Connect.
Avatar billede banelars Nybegynder
14. april 2015 - 19:00 #2
NAS'sen havde åbenbart mistet IP adressen til min Sonos Connect. Det hjalp at tilføje denne.