Avatar billede ZeBa Ekspert
14. april 2015 - 22:31 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Navigations program til Android

Jeg skal til Moskva om et par uger og vil gerne bruge min android til at finde vej.
Jeg har prøvet "Navigation", men jeg savner at kunne lægge nogle "foretrukne" ind på den.
Er der nogen, der kender en bedre apps?
Avatar billede komputerdk Mester
14. april 2015 - 23:31 #1
here drive kunne være et bud
Waze kunne også være et bud.
Avatar billede sonalias Seniormester
15. april 2015 - 11:20 #2
Jeg har personligt købt Garmin som jeg brugte til en tur til USA, fungere super fint og kan køre uden data. Hvis du har data abonnement synes jeg google maps er at foretrække
Avatar billede madklub Guru
15. april 2015 - 11:58 #3
Avatar billede ZeBa Ekspert
15. april 2015 - 12:12 #4
#2: Tænker du på Garmin software?

#3: Det er jo en temmelig lang adresse at taste ind på en mobil. Kan man downloade den til sin pc og overføre den til mobilen?
Avatar billede madklub Guru
15. april 2015 - 12:23 #5
Søg på TripAdvisor Moskva eller gå ind på eksperten.dk på din mobil og tryk på linket.
Avatar billede madklub Guru
15. april 2015 - 12:24 #6
Du kan også installere fra din pc.
Bare klik på linket.
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
15. april 2015 - 12:47 #7
Kan google maps ikke klare det ? Mener den er gratis og udnytter GPS'en i mobilen
Avatar billede sonalias Seniormester
15. april 2015 - 12:50 #8
Jo, så skal du bare hente det ned inden så du kan bruge det offline, ellers bruger den data på at hente kortene ned! Ellers er det korrekt hvad #7 siger med at den benytter GPS'en.

Havde ikke set du kun skulle være i Moskva, så er Garmin overkill (Koster ca 250 kr).
Avatar billede sonalias Seniormester
15. april 2015 - 12:50 #9
**Og ja, mente deres app
Avatar billede ZeBa Ekspert
16. april 2015 - 01:57 #10
Super 1000 tak.
Men såvidt jeg umiddelbart kan se, fungerer den ikke som en (bil) gps, som viser vej til en valgt destination. Men jeg er også lidt søvnig :)
Avatar billede sonalias Seniormester
16. april 2015 - 12:08 #11
Hmn du har faktisk nok ret i at Google maps kræver dataforbindelse til at slå adresse op, så Tripadvisor må nok blive bedste gratis bud!
Avatar billede ZeBa Ekspert
14. maj 2015 - 02:37 #12
Besluttede mig for TripAdvisor, så hvem vil have points?
Avatar billede ZeBa Ekspert
13. juni 2015 - 00:50 #13
nå, ingen