Avatar billede ovec Juniormester
16. april 2015 - 00:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Genoprette data fra et formateret SD kort

Et SD kort fra et Nikon Kamera har jeg formateret og mappen hvor jeg havde anbragt er blevet slettet ved et PC nedbrud.

Så efterlysningen er et program der er i stand til at gendanne filerne er jeg rigtig varm på

Jeg har prøvet lidt forskellige programmer men ikke rigtigt haft heldet med mig - Wondershare Data Recovery - Unformat - Filereovery - gdbsimsetup er dem jeg har haft fat i -om jeg bruger dem forkert er jeg ikke helt sikker på - men virkemåden er lidt uoverskuelige - førstnævnte Wondershare virker til at gendanne slettede filer men ikke til et formateret kort

Et forslag til et der virker er velkommen
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
16. april 2015 - 06:56 #1
Recuva er brugervenlig.
Funktionen "Aktiver dyb scanning" virker på et SD kort, hvis formateringen har været en Ekspres Formatering, som kun har fjernet filtabellen.
https://www.piriform.com/recuva
Hvis kortet har været formateret med en total overskrivning, er der ikke noget at komme efter.
Avatar billede Blueeyez Mester
16. april 2015 - 07:02 #2
Easeus data recovery og husk at lave deep test/analyse..
Avatar billede ovec Juniormester
21. april 2015 - 08:39 #3
FinnRasmussen - tak skal du have - jeg brugte dit råd og det lykkedes mig at få filerne tilbage- det var billeder - optagelserne var optaget både i JPG og RAW filer - det var "kun" JPG filerne der blev gendannet - men det var jo også tilstrækkeligt - Er du rar at gøre klar til at jeg kan give dig point
mvh
Ove
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
21. april 2015 - 08:58 #4
Godt, at det lykkedes.