Avatar billede Mig9 Nybegynder
16. april 2015 - 10:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fejl i gendannelse på iphone, Er mine billeder på back-up på computer?

Hjælp!!! Efter at have sikkerhedskopieret min Iphone 5S via Itunes på en Windows computer, var jeg klar til at gendanne min telefon, hvilket mit tele selvskab havde bedt mig om grundet problemer.

Der har aldrig været problemer med den slags, så i modsætningen til tidligere tænkte jeg at jeg i farten ikke behøvede at lave et ekstra kopi af mine billeder.

Alt går som planlagt, det tage en lille time at gendanne telefonen, jeg kan fælge med på Itunes på computeren trin for trin (musik, billeder, apps mm.) den er færdig gendannet, på Computeren viser den hvor meget diskplads på min telefon der er brugt til de forskellige kategorier. Da jeg så skal færdiggøre min telefon, går den i ring, indtast, land sprog og gendan (trods den burde være gendannet).

Efter 2 dage i telefon med Apple support er vi kommet frem til at det er sikkerhedskopien der er fejlet, trods det ikke umiddelbart ser sådan ud.
Jeg har nu fået en gammel sikkerhedskopi på min telefon meeeeen alle mine ting 1/2 år tilbage er væk... Meget jeg jeg rette op dog ikke mine billeder.
Apple support siger billederne burde ligge i en 3 part/back up, men hvordan finder jeg dem???
(mmine bileder ligger desværre ikke i icloud)

Det er jo frustrerende at de dem blive indlæst på min telefon men ikke kunne finde dem nogen steder, tænker nogen måske kan hjælpe her, idet apple ikke kan...
Avatar billede Blueeyez Mester
16. april 2015 - 11:06 #1
Gå på google og skriv: "get data out from iphone backup"

Jeg ved ikke om det virker, men ellers hvis du ikke har rodet for meget med data på din iphone så har easeus et gendannelsesprogram til iphones.
Fremover bør du altid kopiere billeder og videoer over på pc og alt andet bruger du icloud til..
Avatar billede Mig9 Nybegynder
16. april 2015 - 19:14 #2
Ok  jeg prøver