Avatar billede bing89 Nybegynder
16. april 2015 - 11:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Projektstyringsprogram

Hej.

Jeg søger et program til at styre projekter med. Projekterne vil være indenfor programmering / webudvikling, så hvis der findes et program specialiseret til det - vil det være fremragende.

Hvilke programmer bruger i ?
Avatar billede sonalias Seniormester
16. april 2015 - 12:01 #1
Først skal du nok bestemme udviklingsmetode. Det populære lige pt. er Scrum / agil udvikling. Af populære værktøjer findes Redmine, Kunagi og Jira hvor jeg personligt syntes bedst om Jira.
Hvis du mener til revisions styring af software er svn altid en vinder.
Hvis jeg har misforstået spørgsmålet må du lige præcisere :)
Avatar billede bing89 Nybegynder
16. april 2015 - 12:18 #2
Du har ikke misforstået. Det var lige præcis scrum eller ligne jeg tænkte på; så det er helt perfekt.

Jeg må lige få set de nævnte programmerne igennem.

Men smid du bare et svar :)

Mange tak for hjælpen.
Avatar billede sonalias Seniormester
16. april 2015 - 12:58 #3
Super... :)
Avatar billede conz Juniormester
17. april 2015 - 16:52 #4
Trello er et online baseret kanban board. Gratis, funktionelt og nemt at komme i gang med og bruge.