Avatar billede dronningen Novice
16. april 2015 - 16:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Facebook forsvandt!

XP home

Hej!

I kølvandet på den bølgende diskussion om sikkerhed, nedlagde jeg min app på telefonen, da jeg alligevel aldrig bruger den.
Det strålende resultat:
Hele min adgang til FB forsvandtpå pc´en!

Hvis min søgning bare indbefatter ordet, facebook, mødes jeg af en adgang forbudt side. Jeg kan ikke engang komme ind på deres hovedside for at genoprette. Jeg kan ikke så meget som søge rådgivning!

Så forsøgte jeg at geoprette appén, men nu kræver det pludselig en iOS7.
Min mobil er en iphone4, så jeg kan muligvis ikke opgradere.

Hvad sker der? Totalblokering! Har I været ude for noget lignende?
Er der nogen, der har en fornuftig ide om, hvad jeg kan gøre?
Avatar billede 220661 Ekspert
16. april 2015 - 17:18 #1
Facebook har for alle sikkert været nede et stykke tid, men den bør være tilgængelig igen. Jeg kan logge på igen :-)
Avatar billede dronningen Novice
16. april 2015 - 17:36 #2
Ja, det gik også op for mig. Det går fint her også:-)

Svar, hvis du skal have points.
Jeg venter på dit næste move.
Avatar billede store-morten Ekspert
16. april 2015 - 17:38 #3
Avatar billede 220661 Ekspert
16. april 2015 - 17:40 #4
#2 Du lukker bare selv :-)
Avatar billede dronningen Novice
16. april 2015 - 19:33 #5
Allrightie :-)