Avatar billede SuperHenrik Praktikant
17. april 2015 - 15:24 Der er 1 løsning

Form i signatur i outlook

Hej

jeg kan lave en form i outlook som skabelon til en mail.

men tit så får vi en mail med en fil, som skal sende videre og der kunne det være fint hvis man kunne få den form ind direkte (man kan klippe fil ud og sætte i ny mail jo vist) men det kunne være smart hvis man bare kunne få det ind direkte.

nogle ideer?

kunne være en signatur måske der indeholdt en form, kan bare ikke finde noget på om det er muligt.

tak på forhånd.
Avatar billede SuperHenrik Praktikant
11. januar 2016 - 13:27 #1
lukket