17. april 2015 - 15:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan vise siden på en pc, men ikke på den anden pc

Hej Eksperter

I går havde Waoo et lille nedbrud på vores fiber. Det blev løst i løbet af et par timer, men har siden haft et lidt mærkeligt problem. På en af vores bærbare computere, kan man godt se alle internetsider, men på resten af vores computere, to stationære og tre bærbare kan man ikke. Der er mange sider vi ikke kan se, f.eks. flatpanels og recordere. Og heller ikke på vores ipads kan vi se de sider.
Jeg har prøvet at nulstille vores routere, både den fra Waoo og vores Dlink, endda flere gange, men problemet er der stadigvæk. Er der en af Jer der kan forklare hvad problemet kan være?

Billeder til hvordan det ser ud:

https://www.dropbox.com/sh/escewvsd30h1sqg/AACvXWSApH8bdTTmsUhvkbbMa?dl=0

På forhånd tak.
17. april 2015 - 16:10 #1
Har selv lige fundet ud af hvorfor den ene pc kan, men ikke de andre. Den ene pc kører med tunnelbear, så min datter kan se amerikansk tv. Prøvede at installere det på min egen pc og så kunne jeg se alle internetsider igen. Men stadigvæk mærkeligt, at jeg ikke kan se alle sider uden tunnelbear er sluttet til.
Så håber stadigvæk der er nogen der har en god ide til, hvad problemet kan være.
16. juni 2015 - 07:20 #2
Tråd lukkes